چیز که شما راجع به کوچ نمی دانید
بدون شک ، کوچ نقش اصلی در بازار کیف های دستی ایفا می کند. مشتریان وفادار این برند همچنان پابرجا هستند و فروش خوبی در فروشگاه و سایت ها دارد. برای درک زیبایی کیف دستی ، باید تاریخچه کامل این برند را بدانید. این مارک ده ها سال است که وجود دارد و به دلیل هنرهای برتر و سبک کلاسیک محبوبیت خود را همچنان ادامه می دهد.در اینجا برخی از حقایق جالب در مورد این شرکت و میگیم که ممکن است شما ندانید:
این کمپانی در منهتن شروع به کار کرد
کوچ (coach) در اصل کیف چرم منهتن (Manhattan Leather Bags) نام داشت و توسط گروهی از صنعتگران شهر نیویورک در سال 1941 تاسیس شد.
کوچ (coach) در ابتدا مطعلق به یک زوج بود
کوچ (coach) مطعلق به لیلیان و مایلز کان بود.انها با همکاری شش هنرمند مجموعه ای متشکل از 12 کیف دستی را تولید کردند.
طرح های کوچ (coach) قدیمی الهام گرفته از بیس بال بود
بنیانگذاران این شرکت تحت تاثیر طراحی دستکش بیس بال قرار گرفتند و این باعث شد انها یک کیف دستی با ویژگی های مشابه ایجاد کنند.
کیف های کوچ به خاطر رنگ های قهوه ای و برنزه خنثی مشهور بودند.این کیف ها مانند یک دستکش بیس بال ، از چرم برنزه ، انعطاف پذیر و با کیفیت بالا ساخته شده اند و دارای دوخت و هنر عالی هستند.
کیف های دستی زنانه بعداً آمد
کوچ شروع به ساختن کیف های جیبی مردانه که برای اسکناس بود کرد(به اصطلاح billfolds) و این لیلیان کان بود که همسرش مایلز را تشویق کرد تا شروع به ساخت کیف های دستی زنانه کند.
لوگوی کوچ (coach)
لوگوی Coach احتمالاً به یاد ماندنی ترین لوگو در صنعت تولید چرم است. این مدل در سال 1962 توسط Bonnie Cashin ، هنرمند و طراح مد افسانه ای آمریکایی طراحی شد که همچنین بسیاری از طرح های تاثیرگذار دستبند را برای شرکت ایجاد کرد ، از جمله ضامن معروف برنج نقره ای. آرم کلاسیک coach, اسب و کالسکه(همچنین به عنوان stagecoach شناخته می شود) نمادی از تجمل ، ظرافت ، موقعیت اجتماعی و عزت سلطنتی است.
رنگ لوگوی coach: رنگ مشکی در این لوگو نشان دهنده اعتبار ، قدرت و ظرافت برند است. برند coach از یک نوع حروف سفارشی استفاده می کند که به طور خاص برای شرکت طراحی شده است.
بانی کشین (Bonnie Cashin) باعث تغییر و پیشرفت این برند
در سال 1962 ، شرکت کوچ بانی کشین را استخدام کرد. کاشین جان تازه ای به شرکت بخشید. او به دلیل استفاده از مواد ارگانیک مانند چرم ، پشم و پارچه کشباف ، پیشگام لباس های ورزشی آمریکا بود. Cashin به خاطر استفاده از برنج برای ساخت قسمت سخت کیف که همان گیره یا ضامن بر روی کیف Coach و کیف Duffle Coach بود اعتبار دارد (wiki source).
شعار کشین این بود که “همه چیز را تا حد امکان سبک وزن ، ساده ، قوی و تا حد ممکن ارزان قیمت کنید.” این بدان معناست که اولین مجموعه او در طرح های کلاسیک و ساده ظاهر شد، اما رنگ ها پرطرفدار بودند. کیف های دستی اغلب در رنگ های روشن و پر رنگ مانند قرمز آجری ، صورتی پاستلی ، زرد خردلی و سبز چمنی تولید می شد. فضای داخلی از پنبه راه راه مادریس تشکیل شده بود که به زودی علامت تجاری او شد .
تولید کیفهای لوکس و مقرون به صرفه کوچ (coach)
در سال 1979 ، لو فرانکفورت ، که امروز به عنوان مدیرعامل کوچ(coach) خدمت می کند ، به این شرکت پیوست. فرانکفورت Coach را از یک تولید کننده محصولات چرم شناخته شده به یک مارک مشهور جهانی تبدیل کرد. این برند در دهه 1990 به عنوان مارک لوکس مقرون به صرفه شناخته می شود. این مفهوم لوکس مقرون به صرفه یک معامله بزرگ در صنعت بود.
کمی پس از پیوستن فرانکفورت به این شرکت ، Coach اولین کاتالوگ خود را منتشر کرد و اولین فروشگاه اصلی خود را در خیابان مدیسون 754 در نیویورک راه اندازی کرد. کاتالوگ و فروشگاه مراحل لازم برای تبدیل Coach به یک برند مد و نه فقط یک تولید کننده چرم بود و ناگهان ، coach تبدیل به چیزی بزرگتر از شرکتی که فقط کیف هایی مانند دستکش بیس بال تولید می کرد شد.
فروش coach به سارا لی در سال ۱۹۸۵
در سال 1985 ، کان ها تصمیم گرفتند Coach Leatherware را بفروشند ، زیرا تصمیم گرفتند “زمان بیشتری را به مزرعه پرورش بز و تولید پنیر خود موسوم به Coach Farm در Gallatinville ، نیویورک اختصاص دهند ، که در 1983 شروع کرده بودند. به همین منظور coach به قیمت 30 میلیون دلار به شرکت سارا لی فروخته شد و لو فرانکفورت جانشین کان به عنوان رئیس انتخاب شد.
سارا لی coach را تحت شعبه گروه های تجاری هانس دراورد. در اوایل سال 1986 ، این شرکت بوتیک های جدیدی را در فروشگاه های میسی در شهر نیویورک و سان فرانسیسکو افتتاح کرد. فروشگاه های کوچ در حال ساخت بود و بوتیک های مشابه قرار بود در همان سال در سایر فروشگاه های بزرگ افتتاح شود. تا نوامبر 1986 ، این شرکت 12 فروشگاه ، همراه نزدیک به 50 بوتیک در فروشگاه های بزرگ ، اداره می کرد.
با این حال ، در سال 2000 ، این شرکت در یک پیشنهاد عمومی در وال استریت از اصل خود جدا شد.
رید کراکوف (Reed Krakoff) پشت موفقیت این شرکت
در سال 1996 ، لو فرانکفورت به عنوان رئیس و مدیرعامل coach انتخاب شد. سال بعد ، تحت مدیریت فرانکفورت ، coach رید کراکوف را استخدام کرد ، غریزه های خلاقانه و تجاری او با هدف کاربردی ، سبک و شیک بودن محصولات Coach را درخشاند. طراحی کراکوف coach را از شرکتی نسبتاً کوچک در سال 1985 به برند معروف جهانی که امروزه است تبدیل کرد .
کارگردان خلاق ، رید کراکوف ، مسیر صعودی عظیم coach را در دهه 1990 هدایت کرد. او خطوط تولید شرکت را گسترش داد و این برند را به همه معرفی کرد.
کالکشن Coach Signature
شروع قرن علاقه بیشتری به coach آورد. در سال 2001 ، این شرکت مجموعه ای با عنوان Coach Signature را به نمایش گذاشت. این مجموعه دارای طراحی جسورانه دوگانه C است. این مجموعه برای سرمایه گذاری بر روی رونمایی لوگو که صنعت مد را فرا گرفته بود ، زمان بندی شد. مجموعه Signature در طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها به بازار ارائه شد.
در سال 2006 ، به افتخار 65 سالگی شرکت ، کراکوف اولین مجموعه Legacy را معرفی کرد. مجموعه Legacy جیر و بوم را در این مجموعه گنجانده است. در حرکتی جسورانه ، کراکوف رنگ های جدید روشن مانند صورتی ، سبز و نارنجی را اضافه کرد. به جای ضامن های برنجی ، کیفها ها توسط آهن ربا بسته می شوند.
گسترش خط
از اواخر دهه 1980 ، Coach مجموعه ای از گسترش و نوآوری ها را آغاز کرد که باعث شد نام تجاری آن قوی ، تازه و مرتبط باشد. در سال 1988 ، این شرکت مجموعه ای از ساعت های زنانه و مردانه را روانه بازار کرد. این شرکت همچنین به توکیو گسترش یافت. امروزه فروش ژاپنی درصد زیادی از درآمدهای این شرکت را تشکیل می دهد. تنها چند سال بعد در سال 1992 ، این شرکت با تولید بارانی های کلاسیک وارد تجارت پوشاک شد.
سپس در سال 1993 ، این شرکت رید کراکوف ، طراح لباس ورزشی را که در تامی هیلفیگر کار می کرد ، استخدام کرد. مانند کاشین قبل از خود ، کراکوف دید منحصر به فردی را به مجموعه آورد. او معتقد است که تصویر coach را از مجموعه ای محکم و معمولی از کیف های برنزه ، بورگونی ، مشکی و سرمه ای به مجموعه ای شیک تر با رنگ ها و سبک های جدید در هر فصل تغییر داده است. کراکوف لوازم جانبی جالب و جدیدی از جمله بند ساعت ، کیف پول ، دستبند و کیف تلفن همراه را اضافه کرد.
چشم انداز امروز
از سال 2017 ، Coach دارای بیش از 900 فروشگاه در سراسر جهان است که مستقیماً توسط خود آنها اداره می شود ، و همچنین بوتیک های اضافی در فروشگاه ها و مراکز فروش ویژه انتخاب شده است. این شرکت پیشرو در زمینه کیف های دستی و لوازم جانبی لوکس محسوب می شود.
علاوه بر این ، فروشگاه آنلاین آنها در بیش از 20 کشور در سراسر جهان توزیع می شود ، به این معنی که کیف های دستی Coach در پنج قاره مختلف قابل دسترسی است.
محبوب ترین مدل های کیف دستی coach
برخی از نمادین ترین طرح های قدیمی Coach هنوز شناخته شده و مورد علاقه هستند. ببینیم برخی از محبوب ترین سبک های تمام دوران شامل چه مواردی می شوند:
کیفهای Duffle
این کیفها (Duffle) نمادین ترین طرح coach در تمام دوران است ، که از سال 1971 تولید شد و سپس در همان سال در American Vogue ظاهر شد. شکل نرم و شل آن با استقبال ویراستاران مد و مصرف کنندگان روبرو شد – و هنوز هم ، دهه ها بعد از آن مورد استقبال مردم است.
کیفهای Saddle
این طرح در دهه 1980 ، پس از طرح اولیه خود در سال 1972 ، تبدیل به کیف رسمی مهمانداران هوایمایی یونایتد شد. این مدل در طول سالها مورد الهام بسیاری از مارکهای کیف دستی قرار گرفت ، از جمله خود کوچ ، این کیف در 2016 پرفروشترین کیف بود.
کیفهای Dinky
این مجموعه کوچک حاصل ایده ی بانی کشین بود. او در 1964 ، طرح اصلی را طراحی کرد. Dinky به عنوان “کیف کوچکی که می تواند” توصیف شده است و در سراسر جهان محبوب است.
کیفهای Slim Satchel
این کیف دستی در سال 1974 منشاء گرفته است و به دلیل دسته های ساختاری متمایز آن و همچنین بندهای خمیده طرفین معروف است. کیف دستی باریک یکی از اولین سبک هایی بود که برای استفاده در هر دو جنس زن و مرد طراحی شد و جلوتر از کیف های معروف این برند قرار گرفت.
سبک ماندگار
کوچ (coach ) در هر فصل به نوآوری ادامه می دهد و رنگ ها ، سبک ها و طرح های جدیدی را نشان می دهد. هر زمستان ، کیف های coach در لیست بسیاری از آرزوهای کریسمس زنان قرار دارند.
تاریخچه کامل کیف دستی Coach به دوستداران مد بیش از کیفیت و مهارت این شرکت تقدیر می کند. این نشان می دهد که چگونه این شرکت در دنیای مد بی ثبات از طریق نوآوری ، بازاریابی و طراحی زنده مانده است و با ثبات است.
دیدگاه خود را بنویسید