گوچی تمام پس اندازی را که از سال های کار در هتل داری جمع کرد برای کسب وکارش گذاشت. او به فلورانس بازگشت و متوجه شد که دیگر تجارت پدرش مانند قبل خسته کننده به نظر نمی رسد. در سال ۱۹۲۱، گوچی فروشگاهش را در فلورانس بازگشایی کرد.او قصد داشت با فروش چمدان های وارداتی از آلمان و انگلستان و همچنین محصولات ساخت خودش مشتریانی منحصربه فرد جذب کند. با رشد کسب وکار، گوچی توانست کارگاه کوچکی را که پشت فروشگاهش ساخته بود گسترش دهد و صنعت گران ماهرتری را برای تولید کیف های سفارشی استخدام کند. ازآنجاکه گوچی جمعیت ثروتمند فلورانس را هدف قرار داده بود، کارگاهش به سرعت به جایی برای تولید کیف زین و وسایل مربوط به ورزش های با اسب تبدیل شد. در آن زمان ورزش هایی که با اسب انجام می شد، مختص اشراف بود و لوازم چرمی مربوط به این ورزش ها به شدت تقاضا داشت. به این ترتیب ثروتمندان جامعه به سرعت متوجه گوچی شدند و او توانست کارگاهش را به سطح بالاتری ارتقا دهد.
دیدگاه خود را بنویسید